Het beeldkwaliteitsplan openbare ruimte PARK 21 geeft een overzicht van de belangrijkste elementen, toepassingen en spelregels in de ruimtelijke huisstijl voor PARK 21 in de Haarlemmermeer. Uitgangspunt is om PARK 21 een herkenbare signatuur geven. De huisstijlelementen maken PARK 21 fysiek herkenbaar voor publiek (gebruikers) en bedrijven die zich in het park vestigen.
De ruimtelijke huisstijl omvat de grafische huisstijl van PARK 21, een bibliotheek van toepasbare kleuren, patronen en materialen en regels voor de toepassing van reliëf, watergangen, beplantingen en verhardingen. De huisstijl wordt toegepast in brochures, website, bewegwijzering, parkmeubilair en architectuur in het park bijvoorbeeld in de bruggen en een uitkijktoren.
a
LOCATIEHaarlemmermeerOPDRACHTGEVERGemeente HaarlemmermeerCATEGORIEBeeldkwaliteitsplanPERIODE2013OMVANG1000 haSTATUSIn uitvoeringSAMENWERKINGÜppig Identity Store